Tuesday, April 27, 2010

sekian lamanya..dan AKHIRNYA..

HAHA..macam gempak je bunyi title nya kan..haha :)
sebenarnya i am very excited sebab da lama x update blog.
so rasa nya macam ada banyak benda ja nak dikongsi selepas lama menyepi..

2 hari ni,aku byk habiskan masa dengan Cik Lin di skype.
haha.rindu ko la busuk actually.haha.
Cik Nanad plak lama x muncul di Skype.agak nya busy mengstudy.hope so.haha!

Cik Lin agak terkejut selepas menerima satu pesan MMS dari saya.haha.terkejut x Cik Lin?haha.
actually,Lin ada tegurrambut aku nie.
kata nya da panjang
and bila tengok tengok balik,haah la.sangat panjang da.haha.
ye la,diorng mane nak update pic aku.so,lame x jumpa,mmg terkejut la korung kan.
maka Cik Lin pon request la kat aku,jangan potong rambut sampai dia dapat meetan aku.
haha.and im wondering,bila la masa tu akan sampai kan Lin.haha :)
disebabkan permintaan kau,maka x jadilah aku potong rambut.tapi make sure ko dtg ok :)

eyh,skunk da heboh kan bab Sha nak kawen?
alhamdulillah,akhirnya jodoh telah temukan Sha ngn Che An.
Semoga berkekalan Sha and Che An.
Bila da kawen nie,dugaan rumah tangga lain,bukan mcm time kapel2.boleh maen sorok sorok pujuk.
hehe :)
ape pon,Congrats alia ucapkan.

Rasa rasanya,kalo pegi kenduri umah Sha,mseti sekali gus dapat buat reunion kan.
haaa.syoknya!!mai la mai la.hehe :)

Sejak seminggu lepas sejak sayang dinaek ka pangkat,masa kerja sayang terbatas.
Kesian kan.sampai kadang kadang nak makan pon x da masa.kerja apakah mcm tu?
huhu.
Tapi nak buat mcm mane.Ni la yang dinamakan kerja.
Nak xnak memang kena buat.
Sabar la ea sayang.

yang penting,aku x sabar nak g oliday :)
anda pula?

1 comment:

  1. saya pula ta sabar nak tgok gambar oliday, haha.bole ?

    ReplyDelete