Friday, February 5, 2010

dan nak tau apa saya rasa hari ini?

saya sudah sakitkan hati sayang saya.

saya suka taburkan janji palsu pada dia.saya telah cuba untuk berpegang pada janji saya.kadang kadang saya tidak terlepas dari melakukan silap.ya,saya mampu berfikir sebelum berkata.tapi saya tidak seperti itu.Tuhan tidak kurniakan saya begitu,tetapi saya berusaha untuk jadi sebegitu walaupon berat pada saya.saya harap saya kuat dan bertanggungjawab atas apa yang terjadi.kalau awak baca ni sayang,saya betol betol mintak maaf atas apa yag terjadi.saya tahu saya telah banyak buat janji pada awak,tapi saya rasa saya sudah termakan janji saya walaupon jauh sudut hati saya,saya tidak niatkan pon sebgini.saya harap saya dapat dimaafkan awak.
hurmm..saya lapa dan belum makan kerna saya tidak ada mood.

bernazar?
ya,saya bernazar adi diatas tikar sembahyang.saya minta pada Tuhan dan minta Tuhan dengar rintihan saya ini.Jika benar dan terbukti,maka saya akan bernazar?

apakah?
saya akan memakai tudung,seikhlas ikhlasnya.dan kali ni saya tidak mahu mungkiri janji lagi.mungkin selama ni Tuhan murka dengan apa yang saya beri padaNya dan lupa padaNya dan hanya mencariNya bila saya perlukan

saya mahu begitu.
Jadi saya niatkan dengan hati terbuka,jika dugaan kami dikurangkan dan kami dapat mengatasinya,maka akan bertudunglah saya.sebenarnya saya juga mahukan perubahan ini didalam hidup saya.saya rasa sudah masa saya berubah dan membesar sebagai orang dewasa yang punyai otak untuk berfikir.

saya ni suka perasan.haha.aya tengah main webcam sorang sorang.caittt.xmalu perasan :D

No comments:

Post a Comment