Friday, February 5, 2010

saya sudah besar la mama :D

saya rasa saya suda bosan dengan blog lama.ya,saya punya blog lama.tapi x salahkan punya blog baru? ini link blog lama saya : www.dramaqueengirl.blogspot.com . nak baca,silalah.

mari mari.

saya mahu perkenalkan diri saya dahulu.

nama saya Alia.Alialiyana dan seperti nama blog saya,saya suda berusia 22 tahun.sudah berkerja walaupon kerja saya kadang kadang memenatkan dan membosankan.saya tunggu masa mahu kahwin.siapa?awak tahu kan :D dan saya mahu punya anak yang ramai supaya mereka bole memeningkan kepala ayah mereka.mesti mereka sangat comel . argh,sudah berangan jauh.saya tak puya ramai kawan.cuma rakan rakan rapat sahaja.perlu dilistkan?xpayah la.mereka tau siapa mereka kan :) dan apa yang saya masih berpegang sehingga kini < actually,baru bermula tahun nie. . :D > saya mahu kan yang terbaik pada semuanya.Semoga saya dirahmati hendakNya.

1 comment: