Friday, February 5, 2010

saya dan blog :D

nak tahu kenapa saya buat blog baru?

sebab saya tengok blog semua orang cantek.jadi saya pon nak.ini lah saya.apa orang ada,semua saya nak jugak.biasala tu.

hari ni saya MC?sebab saya ada masalah kesihatan yang menganggu pemikiran saya,saya takut jadi gila babi ditempat kerja.tapi xperlulah sampai menjauhkan diri dari saya.haihh.

saya da janji,blog ni saya nak cantekkan macam saya.ouh,saya semakin cantek hari ke hari.janganlah tergugat.alia sudah kembali pulang.

saya sudah lama tinggalkan dunia cyber saya.dulu saya selalu berebut dengan lin naak masuk bilik dulu.sapa cepat,dia on9 dulu.haha :D

saya rasa blog ni TEMAN SEJIWA saya sbab dia memahami saya,dan dia dengar setiap keluhan dan rintihan hidup saya.haha :D

saya harap , semuanya dapat dilaksanakan.

sebab nama saya alia,alia x pernah buat apa yang dia cakap.dia poyo sahaja.haha :D

1 comment:

  1. dulu saya selalu berebut dengan lin naak masuk bilik dulu.sapa cepat,dia on9 dulu.

    dan selalu asik aku je kalah..haih! nasiblah kau selalu mengalah :) hee~

    ReplyDelete