Saturday, February 13, 2010

seminggu sudah

rasanya hampir seminggu saya tak sentuh blog baru saya ni?
nak tau kenapa?
seminggu tuh saya hilang.
ala,saya ada saja.xperlu carilah! hehe :D

last update saya pada 6 Februari 2010.
saya MC pada hari itu.sebenarnya sakit,tapi x sakit sangatlah!.hehe.

9 hb saya kuar lunch bersama suami tercinta saya.haha :D

sekarang hari hari saya dinner dengan suami saya.

Khamis pula saya akan lunch bersama beliau.memandangkan saya cuti.Jadi saya belajarlah memasak slow slow.hehe.Best tau memasak ni sebenarnya.Cuba lah.

Malam tu kami keluar.Dating la.Ingat nak pegi tengok wayang.Katanya Village Mall buka wayang.10hb buka.Kami pon pegi 11hb.Seronoknya,cerita smua now showing.Tapi xda satu pon showing.haha.Esoknya baru mula katanya.So,kami pon teruskanlah dengan wayang kami sendiri.
Emh,best.Malam tu sayang lepak umah.Bual bual dengan mama.Buat projek ngn mama.haha.shh.kami sahaja tau.
Esoknya sayang pulang ke AS.Hujung minggu,biasa lah.

Yang penting saya bahagia.Anda?

Apa program anda untuk VAalentine Days esok?Mesti semua pegi datingkan?Semoga semua berjalan lancar.
Saya.adalah!Nanti saya cerita ok.

Saya ada banyka plan untuk bulan ni.Jadi setia dengan setiap blog saya ok!

Kepada mereka yang menunggu blog saya,maaf ea.Saya agak busy dengan kerja dan life saya.hehe

tata.

No comments:

Post a Comment