Saturday, February 6, 2010

hari ni pula rasanya?

saya x berapa sihat pada hari ini.
saya bangun hampir pukul 10.15am,dengan bantuan sayang saya.
kepala saya berdenyut,berpusing bagai naik roller coaster.
hanya Tuhan saja tahu apa yang saya rasa kan ini.
semalam jam 3 saya bangun,haus.
saya turun.
anak tangga kedua,saya jatuh.
tapi x da siapa dengar.semua dibuai mimpi indah.
saya pon batalkan niat,merangkak ke katil dan dilena mimpikan sayang.

hari ni,saya drive ke tempat kerja.
naseb x jauh.kepala makin berdenyut.
masuk2 sj da ada customer yang banyak kerenah.
dia main main kan saya.
saya niat dan pendam dlm hati,hari ni hari encik,esok hari saya tiba.
jangan lupa,saya boleh check nama awak dlm sistem saya.detail awak complete ditangan saya.
argh,tensen tensen.lupakan sahaja.

kiri kanan penuh fail.
2 hari cuti,dan 1 hari mc macam ni punya kerja?
bagai nak gila.


saya harap saya selamat hari ni.kerana pagi ni saya ceria dapat msg dari syg saya.dan ia cukup bermakna dan dapat tabahkan hati saya :D
semoga semuanya berjalan dengan baik untuk hari ini.insyaallah..

saya nak sambung kerja.seronok life xda internet ni.saya x on skype,ym,facebook.
hidup saya x serabut,dan ok ok sahaja :D


jadi,apa lagi,sudah la.

No comments:

Post a Comment